JSN Glamo - шаблон joomla Книги

MYSTERY SHOPPING

Mystery shopping je ideálním nástrojem k odhalení nedostatků v procesu obsluhy a zároveň je motorem k neustálému zlepšování kvality obsluhování zákazníků. Pomocí mystery shoppingu získáte detailní informace o reálném stavu kvality obsluhy zákazníků – zejména získáte informace ohledně hodnocení prodejního místa, zastoupení Vašich produktů na prodejní ploše, odborných a prodejních schopnostech prodejců, čekací době a spokojenosti zákazníků s nabízeným servisem.

Proč mystery shopping?

  • získáte komplexní a objektivní hodnocení přímo z terénu
  • na základě výsledků Vám vypracujeme zhodnocení úspěšnosti a doporučíme kroky pro odstranění nedostatků
  • report bude sestaven na míru přímo na základě konkrétních požadavků klienta
  • veškeré informace jsou doloženy vyplněnými reporty

Reference:

Beiersdorf Bayer

Go to top